Welcome to the Interracial Forums.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Member Login:

Reply

Is daar ander blanke mans wat hou van interrase seks blanke vrou/swart man?
  #1 (permalink)  
Old 10-19-2016, 07:44 AM
Grootpielpotgieter's Avatar
Grootpielpotgieter Grootpielpotgieter is offline
Junior Member
 
Join Date: Oct 2016
Posts: 8
Default Is daar ander blanke mans wat hou van interrase seks blanke vrou/swart man?

Ek is n blanke man van Suid Afrika, is ek die enigste blanke man wat dink interrase seks is fokin hot?Baie dae dink ek eks die enigste blanke man in Suid Afrika wat dit geniet om te sien hoe n blanke vrou met swart mans seks het. Vir my is dit fokin lekker om te sien hoe n wit poes deur n swart piel genaai word. Dit is so fokin taboo.

My pa het altyd vir my gesê hoe verkeerd interrase seks is en hoe verkeerd dit is vir n wit vrou om swart mans te naai. Ek het in apartheid Suid Afrika groot geword en moes amper elke dag aanluister hoe verkeerd interrase seks is tussen n wit vrou en n swart man, dit het interrasse seks baie taboo vir my gemaak.

So twee weke gelede toe ek in n winkelsentrum in Pretoria loop sien ek n mooi blonde wit vrou, mooi lyf en groot borste. Toe ek haar sien toe dink ek hoe mooi dit sal wees om haar te sien seks het met n groot swart monster piel. Ek het onmiddelik n groot knop binne in my broek gekry. Ek het huistoe gegaan en draadgetrek, terwyl ek draadtrek het ek aan die hot blanke vrou gedink wat ek in die winkelsentrum gesien het en hoe sy met n swart man seks het. My piel het baie lekker gekry toe ek fantaseer oor die mooi blanke vrou wat met n swart man seks het. Dit het my so jags gemaak dat ek met net so klein bietjie skommel so deur my broek gekom het.

Elke keer as ek n wit vrou sien dan dink ek hoe hot dit sal wees om haar in die arms van n swart man te sien. Dit maak my baie jags as ek daar aan dink. Om n kaal blanke vrou in die arms van n swart man te sien sal tog te lekker wees. As ek draadtrek dink ek hoe hot dit sal wees om my vrou te sien seks het met n swart man, my vrou het blonde hare en n lieflike lyf. As ek en my vrou seks het dan praat ons van swart mans en hoe groot hulle piele is, daar is ander wit pare wat dit ook doen dit is baie hot en eroties. Dit maak my piel klipsteen hard as n wit vrou verbode swart monster piel geniet interrase seks is jags mal opwindend. Ek en my vrou is al 20 jaar saam deur die jare het ons altyd ge fantaseer dat n swart man haar naai. Goeie hel ek kan nie glo hoe jags interrase seks my maak nie. My vrou en ek kyk baie na groot swart piele op die internet dan praat ons van watter een sy sal suig.

So twee jaar gelede toe ek besig was om by n gym in Pretoria te stort was daar n swart man in die stort dit was n man van die Congo dit was nou vir jou n groot monsterpiel dit was lank en duk, sy groot swart piel is net reg vir n blanke vrou. Daardie aand terug by die huis het ek my vrou van hom vertel julle moes gesien het hoe lyk haar gesig. Soms fantaseer ek hoe my blanke vriendinne met swart mans seks het, ek hou daar van.

Ek sal dit lyk om te sien hoe n blanke vrou n swart monsterpiel suig. Ek dink nie baie suid afrikaanse wit pare hou van die tiepe van goed nie.

Ek sal lyk om te hoor van ander blanke mans wat hou van interrase seks tussen n wit vrou en n swart man. Los n comment as jy van dit hou.

Last edited by Grootpielpotgieter; 10-19-2016 at 07:49 AM..
Reply With Quote

  #2 (permalink)  
Old 10-24-2016, 05:05 AM
pretoriabangers's Avatar
pretoriabangers pretoriabangers is offline
Junior Member
 
Join Date: Jul 2016
Posts: 2
Default

Jy is nie aleen nie! Ek wil ook graag kyk hoe 'n groot swart piel my vrou se pussy ooprek en sy saad diep in haar in pomp.
Reply With Quote

  #3 (permalink)  
Old 11-09-2016, 01:05 PM
Geraldene's Avatar
Geraldene Geraldene is offline
Senior Member
 
Join Date: Jun 2016
Posts: 325
Default

Quote:
Originally Posted by pretoriabangers View Post
Jy is nie aleen nie! Ek wil ook graag kyk hoe 'n groot swart piel my vrou se pussy ooprek en sy saad diep in haar in pomp.
Ek is vrou wat 30 j in Australia woon. My Afr is nie good nie maar weet lots of men ĺike om bbc's in wit puzsy te sien. My lady friend in jhb vertel my daar is adult shops waar Interraciaĺ videos kan watch en plekke waar vroue swart piel kry. Sy se klomp witmanz like om te sien swart piel naai wit poes. Dis lekker my om zwart piel te naai
Reply With Quote

Hi there
  #4 (permalink)  
Old 11-11-2016, 10:36 AM
Orallovers's Avatar
Orallovers Orallovers is offline
Member
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 44
Default Hi there

I am in South Africa.....Joburg if u interested in connecing
Reply With Quote

  #5 (permalink)  
Old 11-24-2016, 02:03 PM
Grootpielpotgieter's Avatar
Grootpielpotgieter Grootpielpotgieter is offline
Junior Member
 
Join Date: Oct 2016
Posts: 8
Default

Dankie vir julle boodskappe. Dit maak my piel kliphard as ek dink hoe n swart man met n groot monster piel sy moer etter saad in n blanke vrou se mond in pomp. Ek het vandag weer n mooi blonde blanke vrou gesien, toe ek haar sien toe dink ek hoe mooi dit sal wees om haar kaal in die arms van n swart man te sien.

Elke dag as ek skommel dan dink ek aan blanke vrouens wat met swart mans seks het. Dit lyk my hier is min blanke mans op hierdie site.
Reply With Quote

  #6 (permalink)  
Old 11-24-2016, 02:06 PM
Grootpielpotgieter's Avatar
Grootpielpotgieter Grootpielpotgieter is offline
Junior Member
 
Join Date: Oct 2016
Posts: 8
Default

Weet julle miskien van blanke pare wat op xhamster is? Ek sal lyk om te sien hoe n blanke vrou n swart dildo in haar doos in druk.
Reply With Quote

  #7 (permalink)  
Old 11-24-2016, 02:17 PM
Grootpielpotgieter's Avatar
Grootpielpotgieter Grootpielpotgieter is offline
Junior Member
 
Join Date: Oct 2016
Posts: 8
Default

Ek sal daarvan hou as julle n paar prente hier kan "post" wat julle van hou.
Reply With Quote

  #8 (permalink)  
Old 11-24-2016, 02:39 PM
Grootpielpotgieter's Avatar
Grootpielpotgieter Grootpielpotgieter is offline
Junior Member
 
Join Date: Oct 2016
Posts: 8
Default

Ek hou van die prent.
Attached Thumbnails
Is daar ander blanke mans wat hou van interrase seks blanke vrou/swart man?-058805eb.jpg  
Reply With Quote

  #9 (permalink)  
Old 11-24-2016, 02:43 PM
Grootpielpotgieter's Avatar
Grootpielpotgieter Grootpielpotgieter is offline
Junior Member
 
Join Date: Oct 2016
Posts: 8
Default

Ek het 5 keer oor die prent draadgetrek.
Attached Thumbnails
Is daar ander blanke mans wat hou van interrase seks blanke vrou/swart man?-17580480.jpg  
Reply With Quote

  #10 (permalink)  
Old 11-24-2016, 02:49 PM
Grootpielpotgieter's Avatar
Grootpielpotgieter Grootpielpotgieter is offline
Junior Member
 
Join Date: Oct 2016
Posts: 8
Default

Ek dink die tiepe goed gebeur nie in Suid Afrika nie.
Attached Thumbnails
Is daar ander blanke mans wat hou van interrase seks blanke vrou/swart man?-8a7b412d.jpg  
Reply With Quote

Reply

Tags
blanke vroue, cuckold, interrase, south africa, wit vroue

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are On


All times are GMT. The time now is 01:54 PM.