Kosie8 |
01-16-2022 11:24 AM |
My vrou se eertse swart meneer
My vrou se eerste swart piel was 3 dae na ons troue. Ek was 30 jaar oud en sy 21. Ons was op reis met ons wittebrood. Sy het 'n lang T-shirt aangehad met niks onder aan nie. Sy is blond, baie mooi gebou, haar tiete net mooi 'n handvol en haar poesie heeltemal skoon geskeer. Sy het met haar bene opgetrek gesit en as jy van voor en die kant kyk kon jy haar poesie sien en as sy haar arms bietjie lig, haar tiete omrede die T-shirt baie laag gesny was. Ons het by 'n vulstasie in die platteland gestop vir brandstof en die swart man het die winskerm skoongemaak. Sy het haar bene toegemaak toe hy aankom maar ek het gesê sy moet hom bietjie daai mooi poes laat aanskou. Sy wou eers nie maar her tog haar T-shirt meer opgetrek en sy oë was vasgenaal op haar poesie toe hy begin skoonmaak. Hy het na my gekyk en ek het vir hom gewys dit is OK. Ek het gesien sy glimlag vir hom en toe maak sy haar bene nog wyer oop. Ons was die enigste mense daar en hy het seker al meer as 5 minute geneem om die venster te was. Haar linker tiet het sy nou stadig laat uitkom en hy het nou van oor tot oor geglimlag. Hy het klaar branstof ingegooi en die venster deeglik gewas en toe ek moet betaal sê sy dat hy by haar kant moet kom. Hy het omgedraf en sy hand uitgesteek vir die geld maar sy het sy hand gevat en op haar linker tiet gesit. Ek het amper in my broek gekom van opwinding en verbasing. Sy het my gevra of hy aan haar poesie mag vat en ek het gesê hy mag enige iets doen. Sy het haar T-shirt uitgetrek en was nou heeltamal kaal. Die swart man het nie gehuiwer nie en dadelik twee vingers in haar poesie gedruk. Sy het binne sekondes die eerste keer gekom. Hy het gesê ons moet agter die gebou inry, dit is nou etenstyd, en daar is niemand nie. Ons het so gemaak en ek het haar gevra wat sy nou gaan doen. Sy het gesê sy wil asseblief hê hy moet haar naai. Ek was geskok maar het haar 'n kondoom gegee, sy het gesê dankie maar nee dankie, sy wil hom voel. Ons was voor hom agter die gebou en sy het haar deur oopgemaak en haar bene wyd oopgemaak en laat uithang. Hy het dadelik toe hy dit sien sy broek laat sak en een groot monster piel het in my vroutjie se klein poesie verdwyn. Hy het haar goed gewerk en sy het 3 keer in 'n kort tydjie gekom. Hy het skielik uitgetrek en daardie massiewe piel in haar mond gedruk en so vreeslik gekom dat dit ook by haar neus uitgespuit het. Hy het sy selfoon uitgehaal en hele paar fotos van haar naakte liggaam geneem en gesê hy gaan vir sy broers en vriende wys. Hy het geê ons moet weer daar 'n draai maak as ons terug kom hy wil haar weer naai en hy is seker sy 2 broers en van sy vriende ook. Sy het na my gekyk en vir hom gesê dit is 'n afspraak oor 2 weke die Vrydag.
|