If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
||||
![]() Jy is verseker nie alleen nie. Ek fantaseer al vir jare hier oor. Maak my mal om te dink n groot swart piel in my vrou.
|
![]() |
![]() |
Stem saam |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
||||
![]() Hallo groot piel ek is n swart poes verslaafde ek naai al swart poes vir 36 jaar
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
||||
![]() Ek sal nog love om swart vroue te naai nog nie een gespyker nie
|
![]() |
![]() |
Blanke mans wat hou van interacial |
![]() |
|
||||
![]() My maat ek is een van daai mans wat hou van swart poesie of moet ek liewer se eks een van baie wit mans wat verslaaf is aan swart poesie . My eerste keer was nie uit vrye wil nie maar daarna het ek altyd swart poesie gesoek
|
![]() |
![]() |
Swart poes |
![]() |
|
||||
![]() Hay swartpoesieslave sien jys ook hier van Mpumalanga af ekt gister my eerste (eenigste sover) swart poes storie o n ander website gedeel wat laas jaar gebeur het ek wil graag by jou hoor is daar n local website of groupe of iets om swart poes te kan op chat eks nog bietjie nuut met die leer nog baie haha
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
||||
![]() Hi Nic eks bly om te hoor jy geniet swart poes. Ja ek naai baie lankal swart poes . Jy kan kyk op sexyclub of dateclub daar is baie swart vroue wat van naai hou
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
||||
![]() Quote:
|
![]() |
![]() |
Tags |
blanke vroue, cuckold, interrase, south africa, wit vroue |